29 Aralık 2012

Belki birgün lazım olur diye; kıyıya köşeye biraz mutluluk saklamalıydık.
İlhan Berk
 
 
Verecek sevgisi olmayanlar,
Yalnızca almayı bilir...
Kahraman Tazeoğlu
 
 
"Sevdiğim dedi ki bana, "Sen bana lazımsın" Onun için kolluyorum kendimi, yoluma dikkat ediyorum."
 Bertolt Brecht
 
 
Şimdi benim buzdan bir döşekte
Üç büklüm olmuş zavallı sevdam,
Üşüyorsa ölesiye yalnızlıktan;
Bil ki senin hep böyle güvensiz,
Yaşamdan korkar oluşundan…
( Metin Altıok )
 
 
Şimdiye kadar senden ne umduysam buldum, şimdi
sen benden ne umduysan bende bulundur ey Rahman. . .
| S e n a i D e m i r c i — .
 
 
Unutulan şarkıların son söylendiği
Geceler vardır hani
Bir daha söylense de
Ne ses, o ses
Ne gece, o gece...
Hani keder zehir gibi akar gece boyu
Uyumak en güzelidir zamanların
Hani bazen üşümek yanmaya eştir
Sevmek en güzel şarkıdır
Seni özlemek en kötü zamandır. ..........
Ahmet TELLİ
 
 
Gecenin adı sen olsa, uykunun adı ben,
Ben sabahlara kadar sana uyansam,
Sen uyusan, beni sabahlara dek..!
Serdar Tuncer