29 Aralık 2012

Gerçekten kendi kişiliğimiz olabilmesi için başkalarına ihtiyacımız var.
Carl Gustav Jung
 
 
 
"Bir insanın ana fikri kalbi, özeti de vicdanıdır."
 Yağız GÖNÜLER
 
 
Avcının av peşinde koşuşturması değildir tuhaf olan, tuhaflık avın, avcının peşinde koşmasıdır....
[Dr. Ali ŞERİATİ]
 
 
 
“Eğitim sende tohum ekmez, tohumlarının sende büyümesini sağlar.”
Halil Cibran
 
 
Hep yüzüstü bırakıp terkediyorum beni...
lhami Atmaca


Aşk, tabiatımdır benim.
pablo neruda



En olgun meyve en başta düşer.
Shakespeare



”..ve başka birinin kaderiyle ilgilenmek, özgürlüğümüzün bir parçasını da elimizden alır.”
(s.65) -Stefan Zweig-Acımak.



Sevmekten vazgeçmedik usta,
Sadece zamanla
AŞK'ımızı başımıza devşirdik...
Emrah Subaşı - Üçüncü romandan notlar...



Üzül dostum !
Sevdiğinin gözünden değil,
duasından düştüğün için . . .
Osman Nuri Ünsal